jueves, 9 de enero de 2020



Tradicions Nadalenques

Aquest nadal ha sigut una mica aborrit, no intentaré enganyar-vos. En general he estat amb la meva família, i també a la meva habitació jugant a la Play amb els meus amics. 
el 24 vaig anar a casa dels meus cosins a menjar, i m'ho vaig passar molt bé. El "Pare Noel" em va portar una carpeta, una cadira, un jersei i diners. Aquell dia vaig anar a sopar a casa d'uns tiets, i vam cagar el tió. Els dies entre el Pare Noel i cap d'any són com invisibles, són farcit, com si res del que passés a aquests dies comptés, així que vaig estar uns dies jugant a la play i altres anant a menjar a casa de familiars, o familiars venien a menjar/sopar a casa. El 31 hauria d'haver vingut a casa més família, però uns tiets es van anar a viure a la Rioja, i els altres estaven malalts i no van poder sortir de la seva casa. Vaig menjar sopa amb els meus pares, la meva germana i la meva àvia, i vam sopar tostades de paté, formatge i coses d'aquestes per picar. Després vam celebrar les campanades junts. Quan van ser les dotze els meus amics i jo vam començar a felicitar-nos el nou any de formes rares, com enviant frases en altres llenguatges o enviant les típiques fotos de felicitació que manaven els adults al 2012, a això em refereixo:
Image result for frases feliz año nuevo dios te bendiga

Ja a 2020, vaig estar uns altres dos o tres dies a casa i vaig sortir amb els meus amics per la cavalcada de reis, i m'ho vaig passar molt bé. Els "reis" em van portar dos pantalons, una jaqueta, una samarreta del Joker i m'he demanat unes bambes amb els diners.
Els dos dies restants en els que t'enrecordes de que t'has de començar a aixecar a les 7 i no a les 12 i tenies 5 pàgines d'exercicis de socials, t'agobies i tornes a la vida normal. I aquí acaba el meu nadal. No ho he fet a posta, però ha rimat. espero que us hagi agradat. Fí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sant jordi

Sant Jordi Hi havia una vegada una princesa que se'n va anar de compres. Va estar unes hores comprant, roba, menjar, de tot.  ...