lunes, 23 de septiembre de 2019

El cap de setmana més interessant de la meva vida.






El Cap de Setmana més Interessant de la Meva Vida


Bon dia chikitos, en aquesta petita entrada us explicaré amb moltes ganes el que faré aquest cap de setmana tan divertit.
Image result for gente divirtiendose


Després d'una llarga i aborrida setmana d'institut, el que tothom vol és sortir el cap de setmana a passar-ho bé, i amb més raó, que aquest cap de setmana són les festes de la Mercè.






Bé, doncs ara us diré el que faré aquest súper cap de setmana.

Segurament penseu que serà molt interessant, o que faré alguna cosa útil per a la humanitat. Doncs no.
 Estic bastant segur de que em quedaré a casa jugant a la Play i parlant amb els amics, o potser surti a jugar a bàsket.
 O potser hauré de fer deures o estudiar per a alguna cosa, Però no m'agradaria.

4 comentarios:

  1. ets un crack a mi m'encanta la play i més el fortnite tampoc m'agrada fer deures o una altra cosa que ocupi elmeu temps
    hugo

    ResponderEliminar
  2. a mi tambe m'agradenels gegant defet el meu pare va porta els gegant i hem van deixar portar el pi

    ResponderEliminar

Sant jordi

Sant Jordi Hi havia una vegada una princesa que se'n va anar de compres. Va estar unes hores comprant, roba, menjar, de tot.  ...